Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2010 12:15 - Петъчно
Автор: ady Категория: Забавление   
Прочетен: 4954 Коментари: 8 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Знам, че е старо, но малко забавление не е излишно:)

Авиокомпанията Quantas е известна с това, че е единствената голяма
компания, чиито самолет никога не е претърпявал катастрофа. Навярно
заслуга за това има и строгата процедура по тестване на самолетите
преди полет и попълваните за целта дневници по поддръжката. В тях пилотите
вписват своите забележки (З), а механиците от наземния персонал -
своите отговори (О). Тъй като и двете страни се отличават с особеното си
чуство за дружелюбен, но понякога черен хумор, с годините се е натрупала
доста своеобразна колекция от лаконични задочни разговори. Предлагаме ви
малка част от тях:

З: Лявата вътрешна гума е почти наложително да бъде заменена.
О: Почти заменихме лявата вътрешна гума.

З: Нещо подрънква в пилотската кабина.
О: Нещо беше затегнато в пилотската кабина.

З: Има умрели бръмбари по челното стъкло.
О: Поръчани са живи такива. Ще ги инсталираме след следващия полет.

З: Има признаци за протичане на течност по десния колесник.
О: Признаците са отстранени.

З: Системата "Свой-Чужд" не работи.
О: Системата "Свой-Чужд" никога не работи, когато е изключена.

 

З: Двигател, инв. ? 380-8006FAF-89-19, липсва под лявото крило.
О: След кратко разследване, двигател, инв. ? 380-8006FAF-89-19, беше
     открит под дясното крило.

З: В пилотската кабина има мишка.
О: В оборудването на пилотската кабина е добавена котка.

З: Полетът мина нормално, но помощната система за управление при
    приземяване работи доста грубо.
О: На този тип самолет няма помощна система за управление при
     приземяване.

З: В момента на включване на автопилота самолетът губи 30м височина.
О: Проверено неколкократно в хангара - самолетът държи височината
    стабилно.

З: При заключване на ръчката на газта, същата се движи много трудно.
О: Ключалката е сложена там с цел ръчката на газта да се движи ТРУДНО,
     идиот такъв!

З: Подозирам, че в челното стъкло има пукнатина.
О: Подозирам, че си прав.

З: Самолетът се държи странно.
О: На самолета бе наредено да се държи прилично.

З: Иззад контролния блок на радиста се чува силен звук - като че ли
    там седи някаво джудже и блъска с чук по плоскостите.
О: Джуджето е открито. Чукът - иззет.

З: Радарът пищи неистово.
О: Радарът е препрограмиран. Сега ще чурулика тихо.

 

 

 

 





Гласувай:
17
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :)))))))))))))
27.08.2010 12:24
Левият двигател отказа но стюардесата -НЕ ! :)))))))))))))
цитирай
2. ady - Трябва
27.08.2010 12:36
да има поне един, който не отказва:)
цитирай
3. makont - Май е самолет на абсурдите!
27.08.2010 15:59
Много свежо като за петък! Весел уикенд!
цитирай
4. ady - Весел и на теб
27.08.2010 16:38
:)
цитирай
5. martito - :)))))))))))))) Разсмя ме:))
30.08.2010 10:09
:))))))))))))))
Разсмя ме:))
цитирай
6. bamby13 - hahahahaha
30.08.2010 22:01
tova s dzudzeto e znamenito!!! zvuchi kato vic!
цитирай
7. анонимен - :))))))))
02.09.2010 17:05
Леле майко:))).От днес съм само на колело:)))))))
цитирай
8. razkazvachka - Самолетът се приземи...
27.09.2010 16:55
дълбоко под земята...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ady
Категория: Лични дневници
Прочетен: 761118
Постинги: 223
Коментари: 1877
Гласове: 21025
Календар
«  Ноември, 2017  
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Блогрол