Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2008 15:38 - Някои истини за живота, усвоени от децата:
Автор: ady Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4505 Коментари: 7 Гласове:
0





Колкото и да се опитваш, не можеш да покръстиш котките.
Когато майка ти се сърди на татко ти, не й позволявай да ти реши косата.
Ако сестра ти те удари, не й отвръщай. Винаги хващат втория.
Никога не моли двегодишно дете да подържи яйце.
Не оставяй кучетата да пазят храната ти.
Не можеш да скриеш броколите в чашата с мляко.
Не кихай когато те подстригват.
Кутретата имат лош дъх, дори след като ядат тик-так
      Елегантно облечен мъж вечеря сам в изискан ресторант. Забелязва красива дама в червена рокля през няколко маси, която също вечеря сама. Джентълменът виква келнера и му поръчва:
- Гарсон, една бутилка от най-доброто каберне за онази дама.
Келнерът занася бутилка вино на масата на дамата и й казва, че е от джентълмена. Дамата поглежда към него, после хладно изважда листче, написва нещо на него и го дава на келнера. Той от своя страна го носи на мъжа. Джентълменът прочита:
"Уважаеми господине, за да приема виното от вас, вие трябва да имате:
1. Мерцедес в гаража.
2. Един милион долара в банката.
3. 20 см в гащите."
Джентълменът хладно кимва, изважда позлатен Паркер, написва нещо на обратната страна на листчето и го дава на сервитьора, който го връща на дамата. Тя прочита:
"Уважаема, за ваша информация, аз имам:
1. Не само Мерцедес, но и БМВ, Порше и Ферари в гаража.
2. В банковата ми сметка има не един, а двайсет милиона долара.
3. Ала за нищо на света, дори и заради красива жена като вас, не бих отрязал 5 см от това което в гащите. Прочее, върнете обратно бутилката, ако обичате."

На офицерски бал кавалер води оживен разговор с дама. По едно време към тях се приближава някакъв мъж и започва да обяснява на кавалера, колко страхотна е задницата на графиня Х.
- Не разбирам, как можете да се държите толкова вулгарно в присъствието на дама?! - възмутено казва жената.
- Ама, госпожо, вие не разбирате. В мъжка компания "задница" викаме на конете. Ето, господинът ми обясни, колко е красив конят на графиня Х.
Минало известно време и същата дама отива на театър. До нея в ложата седи съпругът на графиня Х.
- Извинете, все искам да ви попитам – какъв цвят ви е задницата? - пита заинтригувано дамата.
- Ами розова! – отговаря граф Х. и почервенява от срам. – А вашата?
- А, моята е кафява, обаче страшно цвили, когато я мия...

Отляво ме задмина едно чисто ново БМВ с над 130 км/ч. Караше го жена, лицето съвсем близко до огледалото и си слагаше сенки... За момент се разсеях и когато отново и обърнах внимание тя беше вече наполовина в моето платно, все още занимавайки се с грима си. Въпреки, че съм мъжко момче се стреснах толкова, че си изпуснах електрическата самобръсначка и тя ми изби сандвича от другата ръка... Като се опитах да върна колата на платното с коляно, ми падна Джи-Ес-Ем-а от ухото директно в горещото кафе между краката ми. Кафето се разля, изгори най-ценните ми части, прекъсна важен разговор и ми скапа Джи-Ес-Ем-а. Фаса в устата успях да задържа с последни усилия... О, как мразя жени зад волана!!!!

Влиза един човек в автосалон и казва:
- Искам такава кола, която не просто да върви, ами да лети направо, да е супер маневренна, голяма вместимост, с отлични спирачки...
- Приятел, на теб май ти трябва маршрутка!
 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - :-))))
02.07.2008 15:44
:-))))))))))
цитирай
2. ady - Малко усмивки в края на деня:))
02.07.2008 16:40
:))
цитирай
3. sis - ха ха ха
02.07.2008 18:17
тва с маршрутката е най-ми хареса :):):):)
цитирай
4. mmmmmmmmm - Развесели
04.07.2008 09:34
ме,благодаря!:)))
цитирай
5. ady - Моля, моля
04.07.2008 15:13
Пак заповядай:))
цитирай
6. floe - Ха ха ха
30.09.2008 11:42
Много се смях! Благодаря! :-)
цитирай
7. kosiotzonev - pyrvata 4ast za istinite ot detoto
17.10.2008 22:28
super e
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ady
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1063865
Постинги: 223
Коментари: 1877
Гласове: 21029
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол