Постинг
26.04.2007 13:24 -
НАГЛОСТ
Възмутена, шокирана, ядосана, уплашена и още не знам как се чувствам днес. Вчера на мой познат му се случила много неприятна случка за която искам да споделя тук. Отишъл човека на работа, оставил жената и детето в къщи и всичко било наред до момнта в който детето се обажда и казва „тате обират ни”. Човекът ужасен загубил ума и дума хуква за в къщи. Както каза той „Не помня как съм стигнал у дома.
Какво е станало всъщност. Петнадесет или двадесет минути след като излязъл от дома си, врата се отключва и съпругата му помислила, че той нещо е забравил и попитала- ти ли си? Вместо отговор вижда срещу себе си мъж с качулка на главата който я блъска в стаята, натиска главата и с възглавница, през това време другия влиза в стаята на детето и му казва да стои и да не мърда. Откраднати са само пари и бижута.
Разказвам ви го защото съм много впечатлена и шокирана не толкова от това, че е станала кражба, а от начина по който е станала. До къде я докарахме? Наглостта им вече няма граници! Можете да си представите ужаса и уплаха който са изживели тези хора. Дори да си си у дома нямаш никаква гаранция. Твоят дом вече не е твоята крепост. ПИСНА МИ!
Сутеньори и проститутки изнасилиха футбо...
СПЕЦИАЛИЗИРАНИЯ СЪД ОЩЕ НЕЗАПОЧНАЛ ДАВА ...
БНТ взе пари от агенти на ДС, обвиняем, ...
СПЕЦИАЛИЗИРАНИЯ СЪД ОЩЕ НЕЗАПОЧНАЛ ДАВА ...
БНТ взе пари от агенти на ДС, обвиняем, ...
Неам нерви!!!.....................
цитирайвсеки от нас знае за по 10-тина подобни случая.Трябва да има или покзна акция на полицията по пазари и подобни места ,да хващат затварят , бият и тн.Или трябва да се направи нещо като наказателен отряд.Да бъдат поразредени тая измет и токава няма да са толкова смели.
цитирайГорките хора!
Ако действително бандитите са знаели, че има вътре хора, това си е неописуема наглост! Но мисля, че са предполагали че няма никой, все тая ,де....
За съжаление изходът е в решетки пред вратата, не че не могат и тях да отворят, но поне да ги затруднят. В нашия случай имам 2 живи аларми в кучешки образ, така че не мисля да се веснат при нас някакви супер куражлии, дето и от кучетата да не им пука. Не че ще ги изядат, но ще вдигнат гюрултия до небесата.
Другия изход е вратите Код Кий - много са яки, съседа до нас има и не можаха да му я разбият, въпреки че опитаха. Гаранция. Само че и цената им е трепач.
цитирайАко действително бандитите са знаели, че има вътре хора, това си е неописуема наглост! Но мисля, че са предполагали че няма никой, все тая ,де....
За съжаление изходът е в решетки пред вратата, не че не могат и тях да отворят, но поне да ги затруднят. В нашия случай имам 2 живи аларми в кучешки образ, така че не мисля да се веснат при нас някакви супер куражлии, дето и от кучетата да не им пука. Не че ще ги изядат, но ще вдигнат гюрултия до небесата.
Другия изход е вратите Код Кий - много са яки, съседа до нас има и не можаха да му я разбият, въпреки че опитаха. Гаранция. Само че и цената им е трепач.
Аз съм за лично оръжие. Да се изтрепе тази измет. Само че после невинните хора ще си имат проблеми...
цитирайне помагат, пребиват ги или ги пръскат със спрей, абе не си е работа.
цитирайНе знам как?! На всякъде стават подобни неща!
Горе главата!
цитирайГоре главата!
Не знам как?! На всякъде стават подобни неща!
Горе главата!
цитирайГоре главата!
хубавото е, че са живи и здрави хората... и дано...да не са се стреснали много
:):):):)
Ама нали за да стигнат да кучетата трябва да рзбият решетката , после вратата, после да ги пребиват... Дълга и широка.
Освен, ако не търсят у нас закопано имане не мисля, че биха си направили чак такъв труд! При положение, че има други не толкова "обезопасени" места.
Ако кучетата са навън в двор и пазят къщата по-вероятно е да се случи това, което казваш.
цитирайОсвен, ако не търсят у нас закопано имане не мисля, че биха си направили чак такъв труд! При положение, че има други не толкова "обезопасени" места.
Ако кучетата са навън в двор и пазят къщата по-вероятно е да се случи това, което казваш.
Съгласна съм с impheatus, Прекрачи ли ти некакнен прага на къщата, заплашва ле ти- гърмиш го.
Все пак, добре че при ситуацията в Бг детето и жената не са пострадали физически.
цитирайВсе пак, добре че при ситуацията в Бг детето и жената не са пострадали физически.
11.
анонимен -
Кучета
26.04.2007 14:32
26.04.2007 14:32
Човек с куче не можеш да изплашиш. Наивно е дори да си помисляш за такова нещо.
цитирайза къщата вече няма шанс да я оберат, има живот в съседните къщи а и цели 2 кучета. отделно мисля да си живея там постоянно с пушка двуцевка :)
Апартамента след като бе обран сложихме решетка/врата в коридора за 3-те апартамента и така слага още една преграда.
Асансьора е много бавен вече и докато дойде ще минат 20 минути, а крадците не чакат. На 9-ти етаж съм и да свалят краденото ще се препотят хиляда пъти.
Абе кофти е да те обират но затова НИКОГА не се държат пари и бижута освен ако не ги ползваш.
цитирайАпартамента след като бе обран сложихме решетка/врата в коридора за 3-те апартамента и така слага още една преграда.
Асансьора е много бавен вече и докато дойде ще минат 20 минути, а крадците не чакат. На 9-ти етаж съм и да свалят краденото ще се препотят хиляда пъти.
Абе кофти е да те обират но затова НИКОГА не се държат пари и бижута освен ако не ги ползваш.
На мен до сега да ме оберат не ми се е случвало. Крали са ми протфеил само, ама дали беше откраднат или загубен, не знам. Пу да не ми е уроки.
Много отвратително така обаче в смисъл да ги оберат, ама поне да не са хората там да се стрескат.
цитирайМного отвратително така обаче в смисъл да ги оберат, ама поне да не са хората там да се стрескат.
14.
анонимен -
promeni
26.04.2007 17:29
26.04.2007 17:29
Triabva da se napraviat promeni v zakonodatelstvoto, tretirsashto zashtitata na li4nata sobstvenost ot posegatelstva. S prosti dumi – hvanesh li kradetsa v kashti go pretrepvash bez da se strahuvash, 4e shte te okoshariat!
цитирай
15.
анонимен -
Не мога да твърдя със сигурност,
26.04.2007 18:27
26.04.2007 18:27
че е вярно, но съм чувал, че в САЩ не си подсъден ако го убиеш в твоят дом. Защо тук не е така ли?
Няма да продължавам, за да не хвърлям плюнки, може да омажа някой който не искам...
Поздрави
цитирайНяма да продължавам, за да не хвърлям плюнки, може да омажа някой който не искам...
Поздрави
за коментарите на всички ви. Моля да ме извините, че не се сетих да махна опцията с одобрението. За съжаление това е факт който не можем да пренебрегнем, според мен трябва да има закон който да ти позволява да защитиш дома си, а не да те изкарват виновен за това, че си решил да се защитаваш, защото днес научих че имало и такива случаи в Абсурдистан. Абе скапана държава, нямам какво повече да кажа!
цитирайче са се представили за Икономическа Полиция.
цитирай
18.
анонимен -
оръжие нямаш право да ползваш. с...
26.04.2007 20:00
26.04.2007 20:00
оръжие нямаш право да ползваш. справка пенсионера похлупков осъден за това че защитил къщата си. външнита врата и да се заключва все ще има някой да я разбие или да слага камъче за да не вади ключ за нея /като че у тех е отворено постоянно/
цитирайIkonomicheska police????Ta te ne sa "kachulati" i maskirani. Naglqri i kakto naroda kazwa - pladneshki rabojnici, w prekija smisyl!
Sry za latinicata, no kompa ot kojtom pisha nqma kirilica
цитирайSry za latinicata, no kompa ot kojtom pisha nqma kirilica
20.
анонимен -
и аз да кажа
26.04.2007 22:01
26.04.2007 22:01
Аз живея в къща и вече 5 години почти по едно и също време/есента/ ми обират обувките от втория етаж . това е нищо в сравнение с ужаса на това семеиство но ако имам пушка и видя крадеца с кеф ще го гръмна .
цитирайКато гледам темата ЗА или ПРОТИВ личното оръжие се оформя като добра дискусия. Според мен желанието (както е при мен) да убиеш натрапника идва от абсолютното безсилие да се защитиш в тази безправова държава и силния гняв от това... както и от бруталността на тези крадци, която пак е причинена от чувството им за ненаказаност. Все пак разбирам колко е ужасно да отнемеш живот, особено ако стане инцидент с оръжието... Мисля да сложа постинг за дискусия в блога си ЗА и ПРОТИВ личното оръжие, пък да видим какво ще излезе!
цитирайКато гледам темата ЗА или ПРОТИВ личното оръжие се оформя като добра дискусия. Според мен желанието (както е при мен) да убиеш натрапника идва от абсолютното безсилие да се защитиш в тази безправова държава и силния гняв от това... както и от бруталността на тези крадци, която пак е причинена от чувството им за ненаказаност. Все пак разбирам колко е ужасно да отнемеш живот, особено ако стане инцидент с оръжието... Ще сложа линк в блога си към този постинг и ще направя нов: ЗА и ПРОТИВ личното оръжие, пък да видим какво ще излезе!
цитирайБлагодаря на fil за информацията. Тъкмо си търся страна, където да се евакуирам.
Е, в началото ще ми е малко трудно с фламандския и френския, но живот и здраве да е, ще ги научим.
fil, представяш ли си как ще звучат такива случки като описаната по-горе в столицата на ЕС?
цитирайЕ, в началото ще ми е малко трудно с фламандския и френския, но живот и здраве да е, ще ги научим.
fil, представяш ли си как ще звучат такива случки като описаната по-горе в столицата на ЕС?
Докато престъпниците са в държавната власт, тъй ще е. Няма какво да се удивлявате, възмущавате, изненадвате и прочие. Или се възмущавате, защото сте лично засегнати?
Всеки български гражданин е лично засегнат от престъпността, дали пряко или косвено, какво значение има?
Я прочетете в Нетинфо http://news.netinfo.bg/?tid=40&oid=1037305 този материал и си задайте някои въпроси. Като например:
От къде "директорът на Дирекцията за борба с организираната престъпност Антоний Странджев" знае, че "У нас 47 организирани престъпни групи контролират подземния свят"?
Възможните коректни отговори са два:
1. Или той и компания ги ръководят и поради това знае.
2. Или той и компания не са съучастници на въпросните 47 групи, следят ги, събират доказателства, но още не са ги пратили на съд.
Което пък поражда следващия въпрос: ЗАЩО още не са изпратени на съд? Който пък има също два възможни отговора:
1. Или той и компания още не са събрали нужните доказателства, което идва да докаже, че той и компанията му не си вършат работата, защото тези 47 групи едва ли са се пръкнали тази година.
2. Или той и компания прикриват 47-те групи и само симулира дейност, което отново го препраща в групата на ръководителите на организираната престъпност.
Тъй че - напред към Белгия. Може и Ирландия - там престъпността също е много ниска. Да не говорим за Финландия, но там пък е доста студено и езикът им има 23 падежа. Обаче пък с оглед на затоплянето на климата, Финландия остава перспективна страна.
Хайде със здраве и умната! Слагайте по-здрави врати и ключалки и първо гледайте през шпионката!!!
цитирайВсеки български гражданин е лично засегнат от престъпността, дали пряко или косвено, какво значение има?
Я прочетете в Нетинфо http://news.netinfo.bg/?tid=40&oid=1037305 този материал и си задайте някои въпроси. Като например:
От къде "директорът на Дирекцията за борба с организираната престъпност Антоний Странджев" знае, че "У нас 47 организирани престъпни групи контролират подземния свят"?
Възможните коректни отговори са два:
1. Или той и компания ги ръководят и поради това знае.
2. Или той и компания не са съучастници на въпросните 47 групи, следят ги, събират доказателства, но още не са ги пратили на съд.
Което пък поражда следващия въпрос: ЗАЩО още не са изпратени на съд? Който пък има също два възможни отговора:
1. Или той и компания още не са събрали нужните доказателства, което идва да докаже, че той и компанията му не си вършат работата, защото тези 47 групи едва ли са се пръкнали тази година.
2. Или той и компания прикриват 47-те групи и само симулира дейност, което отново го препраща в групата на ръководителите на организираната престъпност.
Тъй че - напред към Белгия. Може и Ирландия - там престъпността също е много ниска. Да не говорим за Финландия, но там пък е доста студено и езикът им има 23 падежа. Обаче пък с оглед на затоплянето на климата, Финландия остава перспективна страна.
Хайде със здраве и умната! Слагайте по-здрави врати и ключалки и първо гледайте през шпионката!!!
Всичко това, което ни се случва е защото преди време сме допуснали да се случат доста неща. Не искам да превръщам диалогът ни на тема "Къде да се скрием, за да сме сигурни?" в политическа дискусия, защото не е важно да посочим кой е виновен, а да потърсим начин това да не се случва. Само че, такъв отговор към днешна дата ми звучи като абсолютна утопия. Според мен няма застрахован човек или напълно сигурна държава. Винаги навсякъде може нещо непоправимо лошо да ти се случи. Все пак кражбата не е в сферата на непоправимо лошите неща. А ако бяха убили майката и детето заради някакви бижута. Ние (имам пред вид членовете на моето семейство - аз и двете ми дъщери) не трупаме бижута, мебели и всякакви други екстри, защото спокойния живот ни е по-скъп от елегантните удобства. Нали става дума за живот, който е не повече от 60-70 съзнателни години в най-добрия случай. Иска ни се да оставим нещо след себе си, да бъдм полезни на другите и доколкото е в нашите възможности, да се съпротивляваме на действителността, която даде възможност на хиляди разбойници да превръщат живота ни в ад.
цитирайАми задайте си въпрос кой притежава заложните къщи и какъв е контролът там. А иначе аз съм за яки присъди с натрупване - 2 кражби с взлом - 10+10 = 20 години, примерно, де. Има хора с ДЕСЕТКИ кражби, дето лежат по някоя и друга година и щом излязат - почват наново
цитирайi vsi4ko 6te e nared
цитирайпладнешки обир!
Нагъл...
Безнаказан...
Своеволен...
Няма да коментирам...
Излишно е!!!!.....
цитирайНагъл...
Безнаказан...
Своеволен...
Няма да коментирам...
Излишно е!!!!.....
Не ни трябват никакви кучета, никакви СОТове.... Трябва ни само здрав разум... Как може така да става!?! Наистина, до къде го докарахме?!?! Нямам думи...
цитирай щото докато едни крадат пари от държавата, другите стават жертви на тези кражби.
Веднага един факт. Егида взима 2500 лева на месец, за да охранява училище. Вместо да осигури охрана, тя дава на двама ...., да не ги обиждам, по 200 лева, други екстри за 600 лева примерно, и прибира не половината, а 1500 лева НАЙ-МАЛКО, бях добронамерена в сметките! Това ако не е наглост, а после се чудим, защо някои се прехранват от наглостта на ТЕЗИ, КОИТО НЯМА КОЙ ДА ВИКНЕ, ДА ДАДЕ ГЛАСНОСТ, ЗА ДА БЪДАТ ПОНЕ ОХУЛЕНИ. Престъпленията стават, ако няма гласност. Ха, мълчете си и се оплакваме тук само!
цитирайВеднага един факт. Егида взима 2500 лева на месец, за да охранява училище. Вместо да осигури охрана, тя дава на двама ...., да не ги обиждам, по 200 лева, други екстри за 600 лева примерно, и прибира не половината, а 1500 лева НАЙ-МАЛКО, бях добронамерена в сметките! Това ако не е наглост, а после се чудим, защо някои се прехранват от наглостта на ТЕЗИ, КОИТО НЯМА КОЙ ДА ВИКНЕ, ДА ДАДЕ ГЛАСНОСТ, ЗА ДА БЪДАТ ПОНЕ ОХУЛЕНИ. Престъпленията стават, ако няма гласност. Ха, мълчете си и се оплакваме тук само!
http://viki02.blog.bg/viewpost.php?id=65977
цитирайужас.. нямам думи.. просто
цитирайБягайте.
цитирайПодходящи мерки включват наемане на портиер, заключване на вратата на блока, масивна врата и специална ключалка (по-специалните могат да ги разбиват много малко хора в България, които полицията познава). Също да се слага онова желязното на вратата (само че по-масивно, а не от онова с верижката). В по-опасен квартал огнестрелното оръжие е задължително. Зло куче също е добра идея. Също СОТ. 100% гаранция не може да има, но примерно може да има 95% гаранция.
take care:
цитирайtake care:
За съжаление живеем във такива времена в които всичко е възможно .Действителноста го показва.Тези показни убийства послед бял ден, кражбите за , които и ти говориш са вече ежедневие .Каквито и ммерки да се вземат гаранция няма.Единствено да се надяваме , че скоро ще дойде края на тази зла система , края на престъпния Сатанов свят!
цитирайНаскоро гледах по Reality zone как едни пичове вдигнаха колата на един друг пич с паяка заради неплатени глоби. Колата му беше паркирана точно на улицата. Но най чудното беше, че почна да стреля по тях с пушка (това става в САЩ).
Бях чел във вестника преди година, че на един човек му били обрали вилата няколко пъти. Човечеца решил да си минира градината. След време някаква циганка влязла в имота му да краде и загубила единият си крак и на всичкото отгоре вкарали собственика на вилата заради пострадалият манаф! (това става в България).
цитирайБях чел във вестника преди година, че на един човек му били обрали вилата няколко пъти. Човечеца решил да си минира градината. След време някаква циганка влязла в имота му да краде и загубила единият си крак и на всичкото отгоре вкарали собственика на вилата заради пострадалият манаф! (това става в България).
това го знам. Ама защо, не ми е ясно. Толко пък тъпи на едно място?...
цитирай
38.
анонимен -
беззащитността не пази овцата
19.06.2007 17:26
19.06.2007 17:26
Привет,
В крайна сметка, всички ние имаме граждански права - такова е и правото ни да носим и употребяваме оръжие, за което си има специален закон, където е описано всичко.
Когато не си ползваш правата (същото е и при гласуването), оставаш други да решават съдбата ти - да те грабят, да те насилват и тънъ.
Изборът е ваш - граждани или овце.
"Страхът от оръжията е признак за забавено сексуално и емоционално съзряване." (Sigmund Freud, General Introduction to Psychoanalysis, 1952)
Бъдете здрави,
http://pishtov.blogspot.com/
цитирайВ крайна сметка, всички ние имаме граждански права - такова е и правото ни да носим и употребяваме оръжие, за което си има специален закон, където е описано всичко.
Когато не си ползваш правата (същото е и при гласуването), оставаш други да решават съдбата ти - да те грабят, да те насилват и тънъ.
Изборът е ваш - граждани или овце.
"Страхът от оръжията е признак за забавено сексуално и емоционално съзряване." (Sigmund Freud, General Introduction to Psychoanalysis, 1952)
Бъдете здрави,
http://pishtov.blogspot.com/
съгласна съм по принцип с теб, но с Фройд в случая не съм. Защо обаче си пуснал коментара си 5 пъти така и не ми е ясно, може би е грешка, не се сърди но другите 4 ще ги изтрия защото не виждам смисъл от повторението му цели още 4 пъти. Благодаря ти за вниманието и мнението :))
цитирай
40.
анонимен -
jcpenney coupons printable
11.07.2011 21:37
11.07.2011 21:37
taCtulseyteg <a href=http://bit.ly/jcpenneyprintablecoupons>jcpenney coupons</a> aVrarssooltfhg
цитирай