Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2007 13:56 - Саундтрака на моя живот + още нещо
Автор: ady Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4652 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 09.03.2007 19:01


        Предизвикано от Tin4e Саундтрака на моя живот: 1. Текат встъпителните надписи към филма за вашия живот. Музиката към тях е? BURN 2. Бързо прескачащи кадри от вашето детство, а за фон? Dust in the wind 3.Изведнъж всичко замира и действието се фокусира на тук и сега, седнали сте пред компа, а от пращящите тонколони се чува? Stormbringer 4. На следващият ден. Всъщност той е толкова следващ, колкото и предишния... все същото. Утре ще правите нещо различно, но тийм сонга към еднообразието в живота ви е? Another brick in the wall 5. Нов ден. Този е нов. Срещате я/го. Едни очи, в който намирате всички отговори... а и останалото си го бива. Това със сигурност е главната женска/мъжка роля във вашия живот. В главата ви зазвучава музика и тя е? Бургаски вечери 6. Борбата за Нейното/Неговото сърце е безмилостно жестока. Другата песничка от романтично баладен тип във вашия саундтрак. До края едва ли ще има още много, така че изберете някоя наистина добра? Без борба 7. Битка със средностатистически лош?  AC / DC
8. Дълга разходка сам в парка.  Моцарт 9. Ти с приятели?  ???? Deep purple, Queen  и т.н. 10. Чувствате се предаден от света. Mistreated 11.Добре де, знам, че романтиката я оставихме назад, ама трябва да има поне една секс сцена с фон?   Без фон 12. Финални трели? Show mast go on   Ако можех да бъда ... Ако можех да бъда ...път, - щях да съм крайбрежен-да се извивам покрай морето, да посрещам изгревите и изпращам залезите. Ако можех да бъда река, щях да съм...бистра и бърза Ако можех да съм животно, щях да бъда...искам да съм... Багира Ако можех да бъда един цвят, щях да бъда...пурпурен.  Ако можех да бъда чувство, щях да съм...яростно спокойствие Ако имам възможност да бъда на определено място щях да съм на... брега на моретокъде другаде. Ако можех да се превърна в материален предмет, щях да съм...Ами аз съм си материална. Въпросът, който винаги е в главата ми е „И какво от това”? Отговорът е... "Всичко е поправимо ". Ако можех да съм число, щях да съм....2 изящна като лебед. Ако можех да съм вселената, щях да бъда...ех ако можех Какво бих бил/а всъщност...АЗ  
Нямах време днес затова сега предизвиквам
comfy. Andreycho, sis, shiva и всички които желаят разбира се.  


Тагове:   моя,   още,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tin4e - ehheeh
09.03.2007 14:11
:)))
цитирай
2. comfy - Много ми хареса идеята!!
10.03.2007 10:03
Непременно ще се пробвам!! :))
Поздрави! ;)**
цитирай
3. sis - "Всичко е поправимо" - това ми хареса много :):):)
10.03.2007 11:05
но...ще откажа на предизвикателството.
Първо...с музиката съм много скарана. По-точно съм скарана с имената на песните и изпълнителите. Обичам я, но...никога не запомня коя как се казва. Налучвкам ги...за настроението..., пък...и музиката прави настроението..., така че...
А, за ако..бях. Правих...нещо подобно, и мисля, че казах достатъчно.
Ще драсна един разказ със снимки....за компенсация :):):):)
цитирай
4. ady - Твое право
10.03.2007 11:08
ще чакам разказа с нетърпение:))
цитирай
5. pti - охооооо
10.03.2007 14:48
страхотно!!!
цитирай
6. zaples - хей :)
11.03.2007 15:49
колко много deep purple :) музикалната част е върха :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ady
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1063844
Постинги: 223
Коментари: 1877
Гласове: 21029
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол