Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2007 09:36 - Без думи
Автор: ady Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2967 Коментари: 9 Гласове:
0



Или по точно нямам думи. Нямам думи да опиша отвратителната седмица, която за съжаление още не е свършила. Омръзна ми цяла седмица да ме правят на маймуна. Преди време споменах, че работата ми е свързана малко или много със здравето на хората. Та в този ред на мисли, не мога да разбера защо някои хора не желаят да се грижат за здравето си. Предлагаш им преглед безплатен, в смисъл плаща го работодателя, а то се дърпа като магаре на мост. Толкова ли е трудно да се разбере, че по- важно от здравето няма. Другото което много ме ядоса и то не на шега, щом като си изпуснах нервите и се развиках е некоректността на хората. В частност на служителите на една фирма чиито услуги ползваме. Преди 1 седмица бях поръчала да ми се отпечатат едни неща, които ми трябваха за днес. Вчера се обаждам да проверя дали са готови и се оказва, че не са и не само това цената е скочила тройно и не са дадени за печат. Честно казано побеснях и се развиках. Никой не си е направил труда,  когато съм давала поръчката да ме уведоми. Повече няма да им ползвам услугите.Още съм ядосана. Не знам как ще свърши тази седмица, но искам да свъши по -бързо. Е успокояваме мисълта, че има само още един ден. Дано вашата е била по- добра.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bambola - :))
25.01.2007 10:10
Спокойнооо, стресат не е приятел, помисли че днес всичко ще е добре и ако не свърши добре не му обръщай внимание. Какво да се прави, грижим се за здравето когато ножат опре... :)
цитирай
2. andreytcho - моята седмица ту почва ту свършва ебах ли го
25.01.2007 10:16
но поне не се нервирам.

Ади не се нерви на фирмичките анонимно, искам имена да се присъединя с псувни и тежки предмети
цитирай
3. ady - Става въпрос за
25.01.2007 10:24
печатница Импера.
цитирай
4. анонимен - Импера sucks !!!
25.01.2007 10:29
и аз да се присъединя.

-Ванко
цитирай
5. bamby13 - Нихнята мамица, Имперска!!
25.01.2007 12:35
Ади, има места по Света, където отказът от профилактичен преглед води до санкции и по-високи такси на медицинските осигуровки. Немърливостта към собственото здраве може да изиграе лоша шега
цитирай
6. copycat - ного ми беше гот...
25.01.2007 13:34
седмицата.

В понеделник, се разтрака колата. Като отидох на среща вече бях леко нервна. Веднага обаче се успокоих, като видях инглеза, дето трябваше да гос рещам, да си бърбори с едни закъснели хипита. Не знам какво са казали, но за търговци не стават, сделката се провали. След тая успешна разходка, търчах по баш майстори.

Във вторник един немайстор, оправи бакиите на баш майсторите. За да не остана дълго тъжна, останових, че едни устройства дето ги чакам от 1 месец не могат да минат през границата. Ей паднах си от кеф.

Сряда беше още по-добре - един много мъдър човек се опита да потроши Цупера. Обаче понеже защото Цупера е паркирана обикновено до Сахара, алармата на Сахара се разпищя. Моя мъж го попита най-възпитано защо така бе, миме. Оказа се, че объркал колата, мислел, че е на някакъв съсед, а оня ми бил спукал гумите, то той сега искал да му потроши прозорците. После аз го превързах и го пуснахме да си ходи.

Днеска направо не е интересно...
цитирай
7. ady - И твойта
25.01.2007 14:06
не е била лесна:)
цитирай
8. dosheva - Е, свърши се с тази работна седмица ....:):):)
26.01.2007 18:33
при мен не беше толкова травмиращо, но...ми е едно такова...кофти. Доста хора се оплакват тая седмица, че не вървят нещата. Може...от времето да е. Свикнахме на хубаво...и сега...

Приятен и усмихнат уикенд желая на всички :):):)
цитирай
9. piccola - но...
27.01.2007 12:21
вече е уикенд:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ady
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1068245
Постинги: 223
Коментари: 1877
Гласове: 21029
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол