Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2006 18:49 - Циганска работа
Автор: ady Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3163 Коментари: 16 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Възмутена съм. Днес като се връщах от работа точно преди да се кача в рейса видях как един циганин, не ром, циганин се качи в предния рейс с цигарата в ръка, помислих, че ще я изхвърли в последния момент. Не го направи. Просто си седна на една седалка. Не знам дали някой в рейса му е направил забележка, но на следващата спирка, вече го видях да слиза от рейса и да си попушва цигарката спокойно. Докога ще им търпим циганията. Такова невъзпитано, мърляво и нагло поведение не бях виждала. Аз също пуша, но това на нищо не прилича.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sashetu - кх...
08.12.2006 19:11
Кх.. то това мила може да го направи и някой българин!Всичко за мен се отнася до обноските и възпитанието на човека..
Възмутително е, да, но ... какво ли не се случва в нашата държава, че това ли ще направи впечетление на някого...
Не знам просто.Аз съм възмутена не само от това, а от почти всичко ставащо в страната ни.
Кога ли ще се променим?
цитирай
2. анонимен - marinero
08.12.2006 20:37
абе Ади ти сега ли се пробуди?Сега ли се усети за проблема с мангалите?Докато държавата абдикира от този проблем ще е така
цитирай
3. pill - парадоксалното е
08.12.2006 20:40
че ако беше го направил българин, все някой съвестен гражданин, или дори самата ади, щеше да извие глас в уместен протест. Но възпира страхът, че ще бъде обвинен в расизъм. С тази деликатна тема ромите често спекулират. За съжаление
цитирай
4. sashetu - pill
08.12.2006 20:44
Те само с това да спекулираха...
цитирай
5. mirchev - ...
08.12.2006 20:47
Трябва да се действа радикално...с тях по друг начин просто не се получава...живея в района на Женския пазар и всекидневно се сблъсквам с подобни индивиди...
цитирай
6. nio - Не е случил на "компания&q...
09.12.2006 00:24
Не е случил на "компания".Гледал съм как като се качи тумба скинари,циганите опразват трамвая.

На друго място преди имах доста текстове за равните права.Равните права искат и еднакви задължения.Та покрай това съм свикнал да ме наричат какво ли не,включително и "расист".

Примерно-какво е дискриминация.
Ами ако държавата дава детски само на българи,това е дискриминация на циганите.Когато обаче държавата строи държавни жилища само за циганите,това е дискриминация спрямо българите.

Добре че са разните ми писания за свободния пазар и глобалния капитализъм та не ме бъркат с атакистите,че щях да умра от срам:-)))

Та Ади,трябва да се говори по тия въпроси и да се пренебрегват придворните "хуманисти",щото ако тоя е пушил и това му е "прегрешението" по селата в провинцията правят неща от които да ти настръхне косата.
цитирай
7. noir - ~ N ~
09.12.2006 00:40
Отечество любезно, как хубаво си ти ...
цитирай
8. streetsmart - Аналогия
09.12.2006 09:11
В Англия, ако на мястото на циганина е пакистанец или черен, ще те обвинят в расизъм. Там хората с по-смугла кожа често се държат преднамерено нагло точно по тази причина. Изключение правят онези, които нямат британски паспорт.
Странно е България да си прилича с една толкова по-богата и "напреднала в демокрацията" държава. Сигурно е признак за демократизиране на обществото. Как се казваше онази еврокомисарка, дето тръбеше в Брюксел, че не правим достатъчно за интегрирането на ромите.
цитирай
9. nio - Всъщност аз нямам нищо против ин...
09.12.2006 14:15
Всъщност аз нямам нищо против интегрирането на ромите.
Въпроса е обаче "Как".
Дали чрез отглеждането на една паразитираща прослойка,живееща на гърба на другите или чрез въвеждане на твърди закони,важещи за всички без оглед на цвят на кожата и етнос.
Казано по друг начин,пазара и инструментариума му са доказани с ефективноста си.Е не им харесва на някои примера с "Моркова и тоягата"...
То и на мене не ми харесва,ама го предпочитам пред "За едни морков,за други тояга":-))))
цитирай
10. strianakiev - ...та нали вече е демокрация...
12.12.2006 18:00
Седа си пред телевизирора и гледам репортаж от мястото на събитието..Самото събите е мургав ром хванат да краде кабели...с кабелите в ръцете..и репортера му задават следния въпрос:."Защо крадете кабели...Не разбирате ли че това е подсъдно...Отговр:.."Чекай бе господжа...защо приказваш така...та нали вече е демокрация.." Нямам коментар.
цитирай
11. strianakiev - За интеграцията..на ромите..
12.12.2006 18:04
Защо никой не говори за интеграция на евреите или ерменците..та самите роми не желаят да бъдат интегрирани...и какво е това животно интеграция, моля да ми обясни..някой?
цитирай
12. mirchev - Интеграцията...
12.12.2006 18:08
Това "животно" интеграцията го има, когато са налични група хора с навици и поведение, близко до това на маймуните в Екваториална Африка. Ако въпросната група е по-малко от 1% от населението се нарича "атракция" (за пример Великобритания), ако е 10-15% (В България) се нарича "дискриминирано малцинство" (Хелзински комитет). :)
цитирай
13. sasito - И аз се присъединявам към казаното ...
12.12.2006 23:43
И аз се присъединявам към казаното по-горе и смятам, че ние, честните и толерантни българи, сме най-потърпевши от цялата тази пародия на "защита интересите на маргиналните групи и интеграцията им".А и честно да си кажа, то не си е работа да се занимаваш с някой полуграмотен(в най-добрия случай) тъмен субект, неподозиращ за наличието на норми за добро поведение, спазване на закони и прочие.
цитирай
14. ady - Опитаха се
13.12.2006 10:55
преди време да ги интегрират и какво направиха те- изкъртиха си паркетите в апартаментите и си вкараха конете вътре.Просто е без коментар.
цитирай
15. анонимен - Човекът е бил с
13.12.2006 17:37
абонаментна карта, издадена му от кмета.
Пътниците с тези катри могат да пушат в превозните средства на СКГТ. Това е по член 168 от Наредбата към Постановлението за Прилагане на Закона за Движението в Превозните Средства за масов транспорт...

:-Р

Поздрави
цитирай
16. yella - хаха добре бе zlika. . . да всъщност и ...
18.12.2006 13:48
хаха добре бе zlika...да всъщност и аз така чух,даже им предлагат и кафе с кифла ако са с VIP карта :)))PPP
А сега сериозно..тва наистина е гавра.Дайте да се разберем ,не че съм расистка или нещо такова ама айде са ..всичко си има граници.Аз даже не мога си представя как ще вляза с цигара в автобуса,не че не мога ама всички дето ще ме зяпат ще ми причинят повече дискомфорт,отколкото да ме навика контролъорката.Трябва да внушаваме повече респект българите,тва е България,така или иначе всички други раси са втора цедка тук,тва е наша територия и трябва "чуждите да я уважават"
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ady
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1066290
Постинги: 223
Коментари: 1877
Гласове: 21029
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол