Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2006 22:15 - Ужасих всички
Автор: ady Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1941 Коментари: 5 Гласове:
0



Явно всички са ужасени, че съм наказала дъщеря си за направена беля. Като казвам наказала, моля да се отбележи, че не съм я наказала с "на колене върху орехови  черупки, с ръце високо вдигнати, с лице към стената" Добре, да речем, че не съм права. Ако всички вие които имате деца ми кажете ,че никога по никакъв повод не ги наказвате, не им се карате и не ги поплясквате по дупето извинете, но няма да ви повярвам. Съгласна съм с Дошева, че всеки има виждане върху нещата, съгласна съм и с Килу, че това е форма на градеж, но не съм съгласна със Злика- Не е въпроса в пердето.  Дори да направи всички пердета у дома на лентички пак, ще е моето дете и пак ще я обичам.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. piccola - ааааа
15.11.2006 22:18
малките трябва да знаят, че когато нещо НЕ ТРЯБВА да се прави...то не трябва да се прави...
и когато трябва да има наказание, за да се осъзнае този факт-аз съм за!
цитирай
2. анонимен - :-)
16.11.2006 00:12
Не сме го казали (всички ще се съгласят предполагам) за да те обвиним...
Децата са най-ценният дар. Благодари се, че имаш това БЕЗЦЕННО и не го разменяй (подтискай, мачкай) за едно перде! То е много по-ценно!!!

Поздрави
цитирай
3. dosheva - Хей, не съм искала да те критикувам.
16.11.2006 11:08
аз съм възпитавана с наказанията и смятам, че са си полезни. Още помня последния си шамар и от мама и от такто.
Но..аз по-скоро исках да ти кажа, че малката може да не е разбрала защо е наказана. Тя може да си мисли: "ей, аз какво хубаво нещо направих, а сега - без десерт. Ми..няма да правя повече красиви неща" Нещо такова...
До преди година имах куче. И то...понеже беше ловджииска порода, а те имат страстта да се търкалят в лайна или мърша. Малеее, полудавях като го направеше. И го ритах до вкъщи. Честно, ама...направо до бяс ме докарваше. Едно момче обаче се опита да ми обясни, че е достатъчно едно скарване, или шамарче, но ВЕДНАГА, след минута всяко друго наказание НЕ може да подейства на мозъка на кучето. Доста му трябваше да ме убаждава в това, но мисля, че е прав.
Та ако се върнем за малката, след 2 дена, тя дали ще помни за какво е била наказана. Питай я, и ако не помни, това ще означава, че тя си мисли просто - мама е лоша и не ми дава десерт.
Пак ти казвам, с нищо не искам да те критикувам или упреквам, просто...ако мога да помогна.
цитирай
4. velvet - Не критикуваме.
17.11.2006 11:22
По-скоро се опитваме да помогнем. Нямам деца, но отгледах едно. И знам, че трябва да им се обяснява, нищо че на пръв поглед май не разбират. Наказанията не са лоши - била съм наказвана, и шамарчета съм яла. Но не мога да приема, че ще крещиш на детето, или няма да му обясниш защо е наказано. Строг тон - добре. Да повишиш глас - добре. Това е нормално. Само внимавай наказанието да не е прекалено строго.
Поздрави :)))))))
цитирай
5. анонимен - cool
11.02.2010 12:50
az sam mom4e, koeto nikoga ne si e pomislqlo 4e moje da se nakaje momi4e po tozi na4in. men nikoga ne sa me nakazavali po tozi na4in makar da sa e zapla6vali i az da sam iskal za da razbera kakvo e. no vaprosat mi e vinagi li e na kolene nakazana? i za6to orehovi 4erupki? moje li bez?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ady
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1063966
Постинги: 223
Коментари: 1877
Гласове: 21029
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол