Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2006 13:48 - Отпуската ми свърши
Автор: ady Категория: Лични дневници   
Прочетен: 941 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
за съжаление, имам само два дни и отново на работа. Всъщнот не за това ми е думата, а за това,което ми се случи вчера. В ранния след обяд звънна телефона, "Да моля" казвам и чувам отсреща мъжки глас на  възраст  около 60 год.  "Здравей, как сте, какво правите и т.н " попитах кого търсят и оговора беше  "Е ти толкова ле не ме позна" не оговарям, "А толкова ли нямаш роднини в провинцията?"  " Е  имам" отговарям аз и в следващия момент имах неблагоразумието да попитам "Ти ли си чичо Гошо?"  От там натътък беше как сте?, какво правите? И аз първо кретенче на Републиката обясних,че току що сме се върнали от почивка и т. н. Дотук добре, обаче последва изненадка:
т. нар. чичо Гошо ме попита мога ли да отида и да му капарирам материали на стойност 2000 лева при което аз онемях, след което започнах да се оправдавам, че нямам и т. н. докато се усетя сумата падна на 1000, 500 и в един момент  ми просветна,че това е някакъв мошенник от тези за които четем по вестниците. Затворих телефона разбира се, но цял ден не можах да се успокоя. откъде ми има телефона, ами ако знае къде живея ит.н  Та мисълта ми беше ВНИМАВАЙТЕ! МНОГО!  Винаги мислим, че на нас не може да се случи.


Тагове:   отпуската,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ady
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1065846
Постинги: 223
Коментари: 1877
Гласове: 21029
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол